Twilight

Okej, jag är dålig på att uppdatera trots våran lilla dator som jämt står på här i huset.

Just nu ligger jag iaf i sängen och har precis läst lite twilight, spännande förfan. Inte vanligt att jag läser böcker alltså.. Jag är stolt över mig själv! Hihihihihi.
Idag fyller Robban år också, hur mycke vet jag inte men de vart en rolig morgon. Fast jag va inte med när dom väckte honom på sängen för det vart för jobbigt för mig. Men när vi käkade frukost så fick han ett diadem med sånahär grejer man blåser ut så piper dom.. HAHAHHA bra förklaring men det kanske kommer en video på det.
Ikväll ska vi iaf ut och käka på en indisk resturang, TANDOOOORI CHICKEN! Äntligen lite stark mat, har varit lite mesigt dom här dagarna.

Ne nu ska jag rensa morsans bilder på fb för vissa är hemska. Pusshej!



Vid stonehenge




eh stenar




SNYGG FINNE! Utanför Primark..



Min shopping, wihuhihihuhihu



Sist men inte minst.. En sjukt osnygg bild på mig och Olivivian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0