Snodde av saran..

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu ; ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta ; ja
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu ; det tror jag nog
5. Har du en kk : nein
6. Har du kört oskyddat nån gång ; yao
7. Har du playat någon nångång ; HAHA, kan ha hänt, men jag vet faktiskt inte..
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig ; det tror jag inte.
9. Har du någon kille/tjej på g nu ; nej
10. Haft sex på fyllan ; nej
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de ; ja
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: njae, har örhängen jag fått av andré och hans familj?
13. Somnat gråtande pga kärleken ; jarå
14. Varit på en blind date ; neeee
15. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång ; när jag hade det ja

FAMILJ/BOENDE
1.Är dina föräldrar skilda ; ne
2. Har du några syskon och isåfall vad ; två systrar och en brur 
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa ; haha ohja
4. Bor du i lägenhet ; nej
5. Har du eget rum ; yes
6. Har du enfärgade tapeter ; jaaa, eller en fondvägg?
7. Har du gjort iordning ditt rum ; ja många gånger
8. Har du en tv i ditt rum ; ja
9. Stor eller liten säng? ; 1.20
10. Är dina syskon jobbiga? ; min bror kan vara bråkig..
11. Har du dator på ditt rum? ; japp

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän ; min bästa vän heter hanna madheim! och jag saknar henne grymt mycke.
2. Är du ofta med dina vänner ; ja
3. Vad leker ni när ni träffas ; åh deru
4. Bästa minnet med en nån vän ; veckan på mallorca med hanna tror jag.
5. Vilken är din äldsta vän ; hanna eller emelie
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar ; jaaa  
7. Har du bråkat med din bästa vän ; har nog inte bråkat med hanna direkt, bara småtjafsat :)
8. När hade ni olika meningar senast ; eh va?
9. Hur längesen var det du träffade din bästis ; FÖR längesen, men vafan bästis? gölligt
10. Har du alltid kul med dina vänner ; haha ohja


SISTA SOM

1. Du fick en puss av ; eh andré tror jag
2. Sov med dig i samma säng & när ; oj.. marie tror jag, de va väl förra onsdagen.
3. Du delade ett riktigt skratt med ; alla här i england.
4. Du gick på bio med ; agnes och olivia igårkväll.
5. Du höll i handen ; andré tror jag :s
6. Du gick på stan med ; alla här i england.
7. Delade en pizza med dig ; eeeeeehm, vet inte
8. Du ringde ; mamma
9. Skicka ett sms till dig ; emmi
10. Du kramade? ; mamma i think


ÖVRIGT
1. Har du nånsin haft utegångsförbud ; haha ja
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster ; MOHAHAHAH
3. Längtar du till sommarn igen ; ja :(
4. Mår du bra när du kollar i spegeln ; ibland
5. Hur svarar du i telefon ; hallå? eller "ah de är matilda"
6. Vill du ha barn ; jaa
7. Har du gjort något olagligt ; noooo!
8. Vill du så får du gärna berätta vad ; ahmen tjeeeena
9. Har du några tatueringar/piercingar ; 5 i öronen, naveln
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu ; HAHAH ja!
11. Vem städar oftast ditt rum ; jag?
12. Favorit plats på jorden ; thailand
13. Längtar du dit ; jaa, EFTER JUL SÅ!
14. Gillar du att sjunga ; jag älskart
15. Har du egen dator ; ja
16. Hur mår du idag ; trött
17. Gillar du din klass ; jag älskar den faktiskt.
18. Har du mycket pengar just nu ; haaha njae, 1000 nånting på kortet kanske, inga kontanter..
19. De värsta du vet ; att vara riktigt olyckliigt kär :s 
20. Vad vill du jobba med sen ; kanske typ hudterapeut eller nåt sånt?
21. Kommer du ha förhållande när du går ur skolan ; maybe :)

Kommentarer
Postat av: sara<3

wohooooo<3 saknar dej :(

2010-08-05 @ 15:11:09
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0