Sminklös vecka.

Den här veckan har jag gått helt utan smink. Men jag funderar på att göra mig lite iordning imorgon för det känner jag verkligen för (: Fredag ♥

Nu ligger jag i soffan och "kollar på tv" med mamma. Hon kollar på Simon & Thomas och jag blir bara sur för att dom är superbögar. Jag står inte ut med Simons jävla svengelska.. "And the lamp match garderoben peeeeerfect!"

Känner att jag behöver använda min kamera mycke mer. Kanske fixar batterier till imorn när jag ska umgås med mina kära vänner Julia, Jennie och Matilda hemma hos Julia! Sen åker jag och Matilda iväg och sover hos mig. Det blir en bra kväll! Om jag nu fixar min kamera så förvänta er inga snygga bilder efter våran kväll.. Men mamma tycker iaf att vi är söta!



everything feels so much better when you feel that you make the right choices.

Kommentarer
Postat av: fridaa

sv: på gina tricot (Y)

2010-04-23 @ 15:19:19
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0