röta och oröta

Hellu. Idag har jag haft en ganska konstig dag måste jag säga.. Började med att jag funderade på att dra till mormor och morfar för jag hatar att ta bussen hem på tisdagar, det är ingen hemma och det är min lediga dag. Men sen blev Linn min räddare i nöden. Vi satte oss på godsmak och drack te och snacka skit :) Sen blev jag erbjuden skjuts till mormor och morfar, men jag fick panikslag.. Så jag gick dit och blev dyngsur. Såklart va dom inte hemma och inga bussar va kvar som gick mot Laxå. Det va bara att gå till Alléhallen, jag va sjukt kissnödig. Satt där ett tag, så dyker lille Alvin upp från ingenstans och så sitter vi där och pratar en stund. Sen skulle jag till bussen som gick halv 6, så kunde nån av päronen hämta mig i Vretstorp. Träffade andrés och linns små kusiner på ica också, har inte träffat dom på jättelänge, så söta :) Men jag hittade mina grannar på ica också, så de va bara att tigga skjuts (y)

Nu ska jag plugga med biologi, sen duscha! Pussen.


Söt bild från i vintras, ehehheeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0