PÅSKLOOOOOOOV

Fan va glad jag blev när vi slutade sista lektionen idag. Helt galet. Jag och Jullan gick till trafikskolan för vi skulle kolla nånting, jag vettefan. Men de va stängt, så vi hittade Linn och Lisa på fiket och pratade med dom en liten stund innan vi traskade vidare. Det va sol ute och vi va lite småsugna på att käka nåt så vi gick och köpte glass och satte oss i solen :) Sen gick vi iväg på en lång promenix. Då hittade Linn och Lisa oss. Så Julia gick vidare till dit hon skulle och jag gick till töntarna. Marie kom brummandes på moppe och vi vart kvar hos dom till kanske halv 9 eller nåt, för då kom deras killar ;) Så jag och Marie åkte hem till henne.

Mamma hämtade mig där för en stund sen och nu ligger jag i sängen och funderar på att duscha eller vara äcklig inatt och duscha imornbitti, får se hur jag gör ;) Sminket ska iaf bort! Och nu måste datorn bort, börjar ju snart gråta.


Såhär vackert blev mitt genomskinliga nagellack igår på bowlingen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0