MÅSTE TRÄNA

Längtar till onsdag då det är ragga för jag har inte tränat sen dess! Och jag vet att jag måste träna för både ryggen och den lilla kaggen. Den är inte extrem men den finns där och den ska bort! ;) haha. Och kärlekshandtagen ska också bort. Men jag får se om jag orkar göra nåt träningspass ikväll.

Det blev filmkväll hos Emil igår. Kollade på två filmer, "American Virgin" A-S-K-U-L! Haha, roligaste filmen jag har sett på länge! Och "Boondock Saints" Jag kan inte säga så mycke, jag somnade. Filip skjutsade mig till mormor och morfar vid 11, halv 12 eller nånting. Gick och la mig direkt där. Mamma hämtade mig imorse och sen va Börje här och hjälpte pappa att hugga ved, just so you know ;) Han stannade på lunch här,. Min älskade bruuur och Karin kom också. OCH min mormor och morfar. Innan vi ens hade börjat äta så hade jag huvudvärk, alla pratar i munnen på varandra, helt galen släkt har vi! Iaf på mammas sida.

Nu sitter jag och fryser, det har pågått sen i höstas att jag håller på att bli sjuk men det bryter aldrig ut. Så jag kanske får ta igen alla dom där gångerna. Blir väl AAAAASSJUK snart. Skulle inte förvåna mig ett dugg iaf.

JAG TAGGAR ONSDAG FÖR FULLT! RAGGA+FOLKET HIT OCH SOVER! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0