måndagar - SUG MIN SNOPP

Jag hatar verkligen måndagar. Om dom iaf kunde ta bort en mattelektion så vi inte hade dubbelmatte och dubbel NO som är det absolut värsta jag vet. ÅH! Och jag har som sagt teknik, fysik och biologi prov kvar att göra. Och dom ska jag hinna med till innan 15 maj, okej jag hinner.. Men vafan, jag har ju trafikskole grejen också? Och den här jäkla SOn som jag och Pullan ska redovisa på fredag, kommer ju bli aslyckat säkert. Man ska snacka i en kvart, vi har 3 A4? Asså, jag behöver ett lyckoslag på stjärten, ska gå till mamma och få ett nu. Puss på måndag, puss på kissnödig, puss på failat nagellack, puss på sockersug, puss på beachen 10! OJOJOJ va positiv den här flickan är idag.


Det har snart gått ett halvår sen nyår? Helt galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0