hihihih

2010-TESTET

För ett år sedan
Hur gammal var du? - 13
Vilken klass gick du i? - 7D
Vad hade du för hårfärg? - BRUNT, omg
Hur lång var du? - 161-162
Hade du någon pojk/flickvän? - hahaha ja, färsk! 5 april ;)
Vad brukade du göra på fritiden? - ehm, va med andré typ
Vilka umgicks du med? - nästan bara andré
Hur såg du ut? - äckligt ful om jag får säga det själv
Var allt bättre då? - allt va skitbra, men just nu mår jag toppen så jag vet inte.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - njaaa, inte som det ser ut just nu :)
Har du förändrats? - haha ja

Nu
Hur gammal är du? - 14
Vilken klass går du i? - 8D
Vad har du för hårfärg? - blondie
Hur lång är du? - 163
Vem är du kär i? eeeeh
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - väldans mycke. är med folk hela tiden typ, dansar mm :) 
Vilka umgås du med? - orkar inte räkna upp alla. men ni vet vilka ni är och ni är underbara.
Hur ser du ut? - jag är blond, hyffsad längd, skulle va najs att va lite längre kanske. Jag ser tydligen ut som min syster och min morsa.

Har du
Kysst någon? - oja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - hehe :D
Ljugit för en bra vän? - tyvärr
Svikit någon? - ja
Fuskat på prov/läxförhör? -  HAHA hela tiden
Blivit kallad Bögjävel? - nej
Kallat någon Bögjävel? - jaharu
Druckit alkohol? ja

Vem
Skrev du senast till på msn? - lillen :D 
Kramade du senast? - min brur
Sov du hos senast? - niklas
Vill du vara med just nu? - vet man aldrig ;)
Ringde dig senast? - farmor, haha
Skickade ett sms till dig senast? - you'll never know
Skickade du ett sms till senast? - same shit!

Vad
Drack du senast? - påskmust
Köpte du senast? - ehm.. minns inte ens när jag köpte nåt senast.
Gjorde du igår? - va hemma och myste med min bror, och kollade på film hela kvällen sen.
Ska du göra imorgon? - VA MED MITT FOLK!
Vill du göra just nu? - dansa häcken av mig
Åt du senast? - apelsin
Är närmast dig som är rosa? - mitt linne och mina skor ;) HAHAHAH rosa tygskor<3

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - eeeeeeh?
Du har sårat nån så de börjat gråta - jag vet faktiskt inte.
Nån har sårat dig så du börjat gråta
- JAAA MEN TYVÄRR LÄSER INTE PERSONEN DET HÄR MEN JAG HOPPAS DEN KÄNNER SIG TRÄFFAD ÄNDÅ :D
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej

Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - hahah ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - hahahh ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - faktiskt inte.
Jag har fuskat i ett spel - annars kan man ju inte vinna
Jag har struntat i ett prov - nej


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller - jag kan svälja hela ipren utan vatten, jag måste va sjuk?
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - asså nej?
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jadå
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - ja, jag hörde sista andetaget, fyfan.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej

 

 

 

jag ska leta upp massa listor och lägga upp hela dagen för jag är väldans uttråkad idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0