Hemmakväll

Ikväll blir det att vara hemma och ladda inför den underbara älskade skolan imorn, ska bli askul, längtat! -.-
Jag har iaf tagit det lugnt hela dagen, varit ute för det mesta, inte solat så mycke men endel. Hanna åkte vid 2.

Mamma och jag åkte iväg till Laxå förut för vi hade ingen lust att göra mat hemma så vi köpte kinamat.
Imorn så fyller pappa men vi orkar inte gå upp så jäåäääkla tidigt som kl 5 för att gratta honom så vi gör det ikväll :) Det kommer folk hit imornkväll så grillar vi.

Nu sitter jag i uterummet och ska egentligen läsa i körkortsboken men jag orkar verkligen inte det just nu. Det steker satan på min rygg och jag vill bara lägga mig i solen. Pusshej!

 


Osminkad söt tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0