godmorgon träningsvärk.

Ja, folket kom hem till mig igår. Amanda, Affe, Danne, Alvin, Emil, Julia, Ella, Emmi, Bella och Lisa.
Det va en sjukt rolig kväll, vi dansade så in i helvete! Amanda gjorde en lapdance.. Haha.
Julia har precis fått tandställning så hon fick världens spänningshuvudvärk och spydde lite senare, stackare :(
Hon fick gå in och lägga sig i min säng, så vi ska snart byta lakan.
Och jag, som skulle upp halv 9 va vaken till 6. Jag ska aldrig mer sova med Affe, Alvin och Danne tillsammans, fan va sur jag va, haha. Men jag lyckades somna iaf. Jag hoppade lite på pojkarna när jag skulle upp :)
Moppekursen sög.

Nu ligger jag och kollar på Rob & Big, men jag vet inte varför. Det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0