Gladmatildagladmatildagladmatildagladmatilda

AAAAASGLAD matilda! Har haft världens bästa start på lovet med mina underbara vänner. Träffat Linnea, årets första grillning vid Niklas sommarstuga, Mat och mys hos Anton, Glass i solen ute på Hallsberg med Jullan! Och idag ska jag ut i solen och steka. Ska bli så jäkla skönt och man måste ju börja i tid så man inte är blek TILL sommarn :) Och ett plus är att min hud börja ge sig nu :D Alla pipplor som hoppade upp i somras vid kinderna och pannan har försvunnit helt! Och jag börjar få jämn färg i ansiktet också. Passar bra till sommarn det också. Nu ska jag bara försöka skona håret lite mer så det växer och slutar gå av. Det blir ju slitet efter en plattning. Nu blir de toffs framöver och toppa håret! Jag vill inte ha mer axellångt hår, det suger.

Ett större plus till sommarn är att jag och Jullan ska till London 14 maj-18 maj. SHOPPINGSHOPPINGSHOPPING!
Ska storshoppa till sommarn, och umgås med världens underbaraste vän!

Nu ska jag äta frukost och sen bege mig ut. TJING :D:D:D:D:D:D:D


Filip, Jag och Carro på grillningen i fredags!


Kommentarer
Postat av: julia

vi kommer att ha det så jäkla bäst!! :D <3

2010-04-05 @ 20:00:30
URL: http://juliiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0