24 april - snart sommar?

Haha, det snöade för 3 dagar sen, helt sjukt och idag ska jag och Matilda lägga oss ute i solen och pressa fram brännan!

Igår vandrade/cyklade jag och Julia hem till henne och gjorde klart SO arbetet, asskönt! Sen åkte vi iväg till nytorget vid 6 och mötte Matilda och Jennie. Vi åt pizza och skrattade som aldrig förut. Alla på pizzerian måste tyckt att vi va helt störda. Men iaf, vi cyklade iväg till Julia efter pizzan.. Det gick inte så jättebra för Matilda och Jennie, dom körde nästan in i väggen några gånger, ramlade faktiskt en gång! Haha jävla klantarslen.

Hos Julia spelade vi guitar hero - band tour eller vad i helvete det nu heter. Det va A-S-K-U-L! Sen kollade vi på film, hyrde hem American Virgin. Sen hade vi 45 minuter på oss att göra nånting och vi va svintrötta, så vi sätter på filmen igen och låter den gå, haha.

Jag och Matilda ligger i min säng just och har väl vaknat lite hit och dit.. Ska väl snart käka och sen ut! Puss.



Jag taggar långt hår nu! Jag är så jäkla trött på mitt korta, jag vill inte gå och klippa mig hela tiden heller för det händer ingenting, det blir inte längre med tiden ens. Ska toppa lite smått själv nu och bara låta det vara. NU SKA JAG HA LÅNGT HÅR! Nån som har tips på bra grejer som får det att växa fortare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0