skola..

skolan först idag, den dödar mig!
efter skolan drog jag, lollo, sebbe & fäjläp upp till god smak och mötte affis.
vi fikade lite sen dissade alla och jag och affe blev kvar och traskade runt på ica
men vi fick för oss att åka till alvin och kolla på när han pluggade!
och jag kände mig bara allmänt dum idag.. jag ger lollo mitt nummer och direkt när hon hade fått det skriver hon "jag ser dig .. snygging ;)" när jag sitter bredvid. och dum som jag är så skriver jag "vem?" HAHAHAHA! senare ho alvin ser jag JÄÄÄÄTTESTORA vindruvor, facinerande stora faktiskt :o haha, så jag säger " JÄVLAR VILKA VINDRUVOR!!" alvin: "det är plommon.." jag: " jahaaaaa" ... och de va ju säkert plommon också :o
sen ville inte alvin ha mig och affe mer så vi fick åka hem till honom och han käka gröt, haha.
sen kom mamsen och hämta mig. har precis kollat idol. nu sitter jag och fryser så jag dör!

nu måste jag skriva klart min bokrecension, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0