sjukisdag

är sjuk idag, mensvärken har gett mig feber.. just nu vill jag vara kille :o haha
igår va jag snäll och kollade på handbolls match. fick sällskap av dennis också. vi va fett trötta och hängde inte alls med i matchen.. sen gick jag till majsan. jag åkte hem alldeles blöt för när jag skulle tvätta bort sminket kom det inge varmvatten så jag bad henne om hjälp och då ställer hon sig och slänger vattnet på mig istället.. och jag kunde inget annat göra än att ha ställt mig i duschen men då hade jag blivit än nu blötare. så det va ju bara att ta den smällen, hon ska få igen!

jag kommer väl spendera dagen med datorn och massa plugg.. KUL!!! -.-

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0