underbar helg!

efter jag hade vaknat upp hos hanna på lördagen så åkte jag och mamma och hämtade majsan, sen till uffes lada och köpa godis till kvällen. sen kom carro, linnea, niklas och albin till mig & amanda. vi hade verkligen askul hela kvällen. allting började ju med mjöl krig, haha! sen åt vi våra hemgjorda pizzor som va fett tjocka, fick knappt i mig nåt ju. haha :) sen blev det singstar, fyfan va vi ägde! jag fick ju turen att vara med albin och niklas. vi va guld & vann, hihi. sen fick jag, amanda och carro för oss att va lite smått? fjortisar, HAHA! skitsnygga.. ah efter allt det där somnade typ jag, och vaknade kl 6 av att dom kom in och skrek och hoppade och sa att klockan va 6. men jag somnade direkt igen :)

aja, rolig kväll va det iaf!

nu ska jag gå och sova & tvätta naveln som gör ont :( buhu



puss natti

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0