skola, örebro!

hejhej! skolan idag, transtens tisdag.. ganska seg, fast jag måste ha musik och det är ju faktiskt kul :)
efter skolan blev det sång, sen skynda sig till stationen och åka till örebro med jennie, matilda & alexandra. när vi kom fram gick vi till jennies syster och sen till big slick och jennie pierca naveln, jättefint! likadant smycke som mig :) sen direkt till krämaren och matilda tog hål i öronen, 10 efter alla andra, hihi! men det vart också jättefint :) sen hem med mami, hittade faktiskt en FETTTTT SNYGGGGG jeansskjorta som jag bara var sååå tvungen att köpa, men den fanns inte på åhlens så vi åkte till marieberg och köpte den. sen köpte vi också inlägg (ilägg?) till mina skor, får ju någe ont i fötterna av att gå, hemskt är det! går ju som en kratta.. aja, nu ska jag plugga. engelskaprov på torsdag.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0