ännu en rolig dag/kväll/natt

skolan idag, senare blev det hallsbergsmarken och heliumballongen.. haha! hoppas jag kan lägga upp nån video på det, för kul! sen blev det vidare hem till hanna med alvin, tog på oss lite skönare kläder och sen drog vi iväg till affe, och där va viktor och samir. vi kollade på idol, dom körde lite pingis med "bra" musik till. lite smått dåliga förlorare också.. juste, vi kollade på year one också, asrolig film verkligen! :D och affe hade nackspärr, stackarn :( men sen somnade jag nästan i affes säng, alvin och hanna låg och vred på sig somfan så det gick inte så bra.. sen helt plötsligt ligger jag på golvet och affe släpar ut mig på mage utanför hans rum, tack så mycke! jätteskönt :D men sen skulle jag och hanna hem med mami så vi skulle packa in 2 cyklar i våran pickup, gick inte så bra. alvin hjälpte till och fick hoppa in i bilen och försöka få in dom, men det gick inte så bra det heller, för han fastnade där. HAHA och ingen kunde hjälpa honom för att alla garva sönder.
men sen fick vi ut alvin iaf, men vi behövde fortfarande hjälp med cyklarna, så vi kallade ut affe.. sen gick det rätt bra, fick in båda cyklarna fast ett cykelhjul va utanför bilen och snurrade somfan när vi åkte, och snurrade tydligen ungefär lika fort när vi hade stannat men det visste ju inte mamma.. HAHAHHA. sen åkte vi hem och jag sov i min älskade säng.. som jag fortfarande ligger i :)
nu ska jag gå och käka frukost med mamma!

puss

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0