ÄCKLIG DAG!

åkte och tog spruta idag efter skolan idag.
sprutan gick hur bra som helst, fick bara lite ont just då när vätskan kom in i armen.
sen gick jag och pappa ut till kassan och han betalade. så kände jag hur jag fick jätteont i armen.
minns faktiskt inte så mycke från den stunden men jag kommer ihåg att jag sa "pappa, jag har ont"
sen blev allt snurrigt och svart. jag va helt borta och kände en duns i bakhuvet men var inte vaken. när jag väl vaknade hade jag ont i huvet, hade hysteriska sjuksköterskor runt mig (lät det som, hörde inte så mycke), och jag grät som en liten gris! :o va verkligen jättechockad.. men mamma verkade mer chockad och rädd i telefon än vad jag var faktiskt.

nu ska jag kolla på the hills, sen sova! puss

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0