snö!

Ganska mysigt med snö idag. Men det är så jäkla kallt :(
Va i kommunhuset med mentorsgruppen idagm feting tråkigt!
Men vi stog ut faktiskt. Fick riktigt fräcka band att hänga
mobilerna i, jag & josse asså <3 Sen fick vi sluta efter det.
Då gick jag och väntade på majsis i skolan tills hon slutade.
Sen gick vi till ica och handlade lite saker, sen vidare
hem till henne. Sen skjutsade morfar mig hem för
jag orkade inte gå från Vretstorp och hem,
det är ju svinallt och vill inte bli sjuk!
och det är ju faktiskt ganska långt från Vretstorp
och hem. 3,5 km i minusgrade, nej TACK! men min morfar är bäst.
När jag kom hem så städade jag undan lite på mitt rum så nu är det
finfint här inne, förutom min lakan.. måste byta nu ju. Har pluggat idag också.
Musik & Kemi, fifan va kul. Men satsar ju iaf på ett vg på kemin :) Nu ska jag äta
nåt och sen sova tror jag.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0