kan inte sova

Hellu.
Mina räddare i nöden igårkväll va Majsan & Ella! Dom följde med mig hem och vi tänkte ha lite fredagsmys som vanligt. Vi kom på att det va fredag den trettonde så vi körde igång med anden i glaset direkt, haha.
Konstiga svar?
Lite senare kom Niklas för han hade tråkigt. Trevlans! Sen kollade vi på idol. Sen skjutsade vi ner Ella till Vretstorp för hon skulle med bussen till Simon. Shit! Jag måste börja träna för jag vart så jäkla trött efter att vi cykla ner till Vretstorp. Amanda spydde också för att hon vart så trött, stackare :( men sen vart allt bättre!
Påväg hem när vi cykla så låg jag ite före dom, för Niklas skjutsade Amanda. Sen kom det en feting lastbil och jag trodde dom blev påkörda, för jag skrek på dom men fick inge svar :o Så jävla rädd va jag! Men sen kom vi hem och slängde oss på soffan och kollade lite på idol igen. Sen somna jag i soffan och Amanda och Niklas gick in till min säng. Sen kom pappa och väckte mig och jag gick till min säng, men nehe. kunde bara sova till halv 8. ramla ju ur sängen.. Så jag togb en dusch och nu sitter jag här. har precis ätit och jag ska väl lägga mig framför tvn. Och kanske gå in och hoppa lite på Majsan, hihhihihi! HÄMND

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0