talangen/moa&emma

tjooo.
igår åkte jag till moa ungefär vid 1 tiden.  vi gjorde inte så mycke fkt..
fick fixa oss i flera timmar till talangen bara för att moas jävla vågtång tog 3 timmar på hennes hår :o haha
sen kom emsipemsi, åkte och mötte henne med cykeln. det första jag gjorde när jag skulle skjutsa emma där bak så välter vi med cykeln så jag skrapa upp benet typ och fick massa olja eller nåt skit på benet :o haha skillat!
emma vart skiträdd så hon fick skjutsa mig istället.. när vi kom hem till moa så fixa emma sig. sen drog vi till örebruuuu.
va rätt segt i början men det blev bättre sen :) emma fick sig ett snyggt kap, ha-ha-ha! medans jag och moa fick roa oss med varandra. våran sjukt snygga dans alltså. det va fan nästan inga där ju, inte kul. kände knappt igen nån jävla kotte alls :( men vi hade kul iaf. sen när de va slut åkte alla tre hem till mig. jag somna typ direkt? men dom kom och väckte mig nåra gånger.. tillslut när emma och moa kunde va tysta så somnade vi.

och idag skjutsa vi hem emma, efter det åkte jag och mois till bäcksjön. va SVINKALLT i vattnet! så vi fick för oss att gå hem till mig.. vi gick på nån väg jag aldrig hade sett förut. gick över lite åkrar och sånt, hahaha så fort vi hörde en traktor så fick vi PANIK!
matilda: AAAHHH DET KOMMER EN TRAKTOR!
moa: *tar våran påse och skriker SPRIIIIIING
matilda: VÄNTA VÄNTA, JAG KAN INTE SPRINGA I DOM HÄR SKORNA!
moa *springer som en jude bort till en väg*
matilda: VÄNTA DÅ MOA FÖRFAN!
moa: HÄR ÄR EN VÄG!
matilda: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRE!?!!? :D:D:D
haha!

sen gick vi bort till viby krog, men orkade inte mer så pappa hämtade oss.
thihiihi, sen slängde vi oss i poolen, för skönt vare!

och nu orkar jag verkligen inte skriva mer. måste röra på arslet!
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0