stekväder

moa har nu sovit hos mig 3 nätter..
djungelbuzz+ostbollar+cola! våran tradition :)
vi åkte in till hallsberg igårkväll, för att vi typ inte
hade någe för oss. men vi träffade inte en jävel så de vart lite långtråkigt.
sen åkte vi hem, fick gå från vretstorp. jag har nog fått värsta kicken och vill bara promenera hela tiden :o
bara ring så kommer jag på dirr och går! hahaha.
juste, innan hallsberg så va vi i harge. träffade hanna och fille där.
och man domnade verklilgen av i vattnet. jäkla badkruka är jag :( måste ge mig!
behöver hjälp varenda gång jag ska i.  åh, jag får damp på mig själv!
jaja, sen va vi hemma från hallsberg och allting. då fick vi för oss att vi skulle
vara vakna tills mamma och pappa kom hem morgonen därpå. men jag slockna
vid 4 såklart. sen väckte moa mig vid 20 över 11? då solade vi och sen har vi
varit ute typ hela dagen. asskönt verkligen! sen efter ett tag åkte moa hem..

imorn blir det hallsberg, till min muffi<3
hanna pervo svensson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0