muffi (L)

idag när jag vaknade la jag mig och sola direkt! sen efter ett tag drog jag till min muffi :)
saknat tönten så grymt mycke! vi åkte till marieberg och hon köpte en bikini. 
sen hem till henne.. hon färga sitt hår medans jag höll på att somna i en gungstol. så jäkla skön va den.
sen skulle vi träffa ilic och isak. blev en jättekort stund :( pappa kom sen. när vi kom hem badade vi en stund.
längsta badet i sommar. haha en kvart typ?  jätteskönt i vattnet va det iaf. sen gick vi in och käka.
imorn ska vi skjuta luftgevär! jag är kung på det. sköt 4 skott och träffade 3 ölburkar. ujujuj.
och sen ska vi in till hallsberg och va med ilic och isak hela dan? guld iaf :)

nu börjar jag bli trött & ilic är bäst :)
shululu


muffi(L)pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0