för rolig dag!

vaknade upp idag med hanna hos mig.
vi gick ut och sola direkt, sen ville hanna bada så jag la mig på studsmattan.
efter ett tag fick affe för sig att jag och hanna skulle träffa han, ilic och isak i tisaren..
men neeeee, vi gick och mötte dom vid picasso ist. så jag har spenderat dagen med
hanna, anton, dennis och snorvalpen isak! hahah, han och dennis va för gulliga när dom fick en "liten" allergikick.
deras ögon syndes knappt :) det va verkligen asvarmt idag! men aja, vi va lite hos hanna och busa. sen gick vi ut och gick lite. ilic och affe hämta sina moppar vid picasso, isak hade världens finaste hjälm asså. blev dökär i den.  hahaha.
sen drog jag och hanna hem till henne för pojkarna drog hem till dom. sen åkte jag hem, pappa och jag köpte pizza..
och imorn blire sol&bad mys hemma med syster och ottilia, sen sover dom här. onsdag vet jag inte vad jag hittar på. skulle kanske till marie? har inte träffat henne på ett tag :o och på lördag blire BRÖLLOP! lite mysigt. utomhus nånstans i hallsberg, på en äng? haha jag har ingen aning verkligen. så mamma köpte en skitsöt gul klänning till mig, är jättenöjd med den!
neeee, nu orkar jag verkligen inte skriva mer. har ont i fingrarna :o
pusshej



isak + hans snorpapper som va överallt!


ilicccccccccccc


affis paffis


och muffi!


och den där bjuder jag vääääääldigt mycke på. mitt hår :o finaste, hahahahah

Kommentarer
Postat av: ilic din älskade

hahahahhaha asså, våra ögon igår <3333 xD hahahaa, aja, det var värd dag iaf :)

2009-06-30 @ 14:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0