världens roligaste dag!

Idag har jag, Amanda, Jossa, Marie och Ida åkt gummibåt i puttlabäcken mitt i hallsberg! hahaha.
eller Ida kolla på och filma så de kommer kanske nån video, men iaf måååånga bilder! :D
Jag och Marie va i första gummibåten som vi hade köpt. Amanda och Jossa i båten bakom, den hade
Amanda redan hos sig. Det tog väääääldigt lång tid att komma in i paddlandet? Jag och Marie låg mest och snurra runt typ, haha. Men sen kom vi framåt.. sen när vi skulle gå upp och fortsätta lite längre bort så gick det hål på våran båt :o
så Amanda och Marie gick och köpte tejp på konsum, hehe. och jag råkade gå ifrån båten när ajg hade klivit ur den så den flöt iväg :( och jag brände mig somfan på brännässlor. men det va så värt det! sen kom vi i igen, och då gick det jättefort för mig och Marie.. men när vi kom fram till ica tunneln där så va Marie tvungen att åka så jag fick åka själv bakom Amanda och Jossa :| va skiträdd! och den är ju så jävla lång och mörk. Så vi åkte tillbaka igen, och gick lite längre fram..
Sen kom pappa, och han kollade på oss som om vi va dumma i huvet typ ;o Men vi åkte vidare en bit, och då fick Jossa ett litet mensryck och råkade bryta av ena åran. Fyfan va jag har garvat idag alltså. roligaste på länge.. synd bara att inga kom och kollade :( nu ska jag äta..

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0