världens bästa emma

nu är det såhär.. att jag känner en människa som är hur underbar som helst!
det går inte att beskriva verkligen. emma holmsten, du va ingenting för mig för några månader sen..
kände dig inte ett dugg, men jag ville lära känna dig. jag visste att du bodde i kumla, jag visste att du hade en pojkvän som heter albin, mer visste jag inte. och en dag när jag va hur ledsen som helst, jätte deppig, sur, arg och allt såntdär skit.. då hör du av dig, och du har samma känslor som jag har. vi pratar o,m vad som har hänt och vi hade exakt samma problem! vi pratade hur länge som helst, och sen dess har vi följt varandra med den grejen hela sommaren.. så fort jag hörde nåt eller om jag hade hört nåt så va du den första jag pratade med. för du förstod, prata och lyssnade. och så fort du hade problem eller hade hört nåt så fick jag reda på det. vi har gett varandra tips och råd och nu har allt funkat!
båda är hur glada som helst och vi mår typ som bäst! och mycke är faktiskt tack vare dig. du visste allt som hände och jag visste allt som hände. och nu, hända allt bra oss på samma gång, samma dag och allting! vi har gått genom ett helvete.. TILLSAMMANS. stöttat och pratat i timtal. och jag vill bara att du ska veta

jag älskar dig & finns alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0