öland

haha jag sitter i en våningsäng i världens minsta rum.. jag och marie sover där uppe och mamma och pappa där nere..
alla sover just nu förutom jag :( mamma snarkar.. pappa vrider sig så sängen knakar och marie är typ död? jag måste sova snart.

idag har vi varit i böda sand och solat &badat.. badkruka -.-
men bränt mig har jag hunnit med! gör sådär lagom ont.
sen fick vi för oss att vi skulle ha picknick vid havet och äta
räkor och sånt.. och efterätten blev jordgubbar! men jag och
marie gick runt där i havet ett långt tag, så jäkla skönt!
och juste, tanten vi hyr stugan av är helt slut i huvet.. vi hade
ringt och sagt att vi skulle ha ett rum bara, inte en stuga, men
tantjäveln va tydligen full.. haha så vi fick en stuga och mamma
och hon stog och bråka ett gaaaanska långt tag.. sen när vi
skulle packa in allting i stuga så kan mamma inte ställa
sig upp för att hon garva så mycke, asså. CPTANT! hahaha

nu ska jag sova, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0