buskväll/natt


fick bli en bild på affe och niklas

igår vart de ju bad och filmkväll med mysiga människor.
amanda, linnea, niklas och albin kom vid 8 ungefär och
vi kolla titanic. tjöt inte lika mycke som jag brukar..
för amanda förstörde stämningen, hahaha.
sen när den va slut åkte dom hem. men jag och marie
ville gå ut, och då va dom hos niklas så vi gick dit.
ungefär vid 01.00? sen gick vi och skulle palla äpplen
men vi hitta ju förfan inga ;o och linnea, amanda och albin
va snygga och mogna hela vägen! huhu. men sen hittade
vi faktiskt ett ställe där det fanns både äpplen, päron och
körsbär :D:D:D:D:D:D amanda råkade smyga in på nåns tomt
och sen ramla över staketet och ner på marken.
sen gick vi till kompisgungan, där alla satt, och fyfan va illa jag
mådde ett tag :o och alla låg verkligen på varandra. lite mosade.
sen gick jag och marie och bada fötterna i puttlabäcken.. gosigt

sen gick vi hem.
rolig kväll/natt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0