arg,sur,ledsen

nu äre såhär,
jag känner mig bara dissad överallt..
alla säger att dom finns för mig när jag vill prata .
nu är jag verkligen öppen och vill prata,
den enda som verkligen ställer upp och stöttar mig
är marie! det har alltid varit hon som har gjort mig glad.
visst har jag hört mycke fint från andra också men marie
får mig att känna mig speciell, och som om jag betyder nåt.
jag har berättat saker för marie som jag inte berättat för
nån annan, och hon verkligen lyssnar som ingen
annan! du är verkligen vad jag behöver nu.
just nu känner jag mig ensammast i sverige
allt hände så fort och när allt va som bäst, verkligen BÄST!
då sket det sig.. och jag fattade aldrig varför.
och jag är så jävla besviken! du kanske inte läser det men
om du gör det så hoppas jag att du tar åt dig och fattar
att det va idiotiskt och fegt det du gjorde. och jag fattade inte varför?
får höra massa patetiska anledningar hela tiden, och jag trodde
verkligen inte du va sån. trodde du va den jag lärde känna men
nu vet jag ju hur ditt rätta jag är, och det är inget jag kan lita på iaf.
det jag har hört nu iaf.. sen får du gärna berätta själv. om du inte fegar ur
där också? jag va verkligen hur lycklig som helst. sen förstördes början av
sommarlovet. hade du berättat allt från början hade jag inte suttit och varit
besviken fortfarande, men nu va du så jävla dum och sket i det!

jag älskar dig marie! du förstår mig verkligen, hela tiden.
vill alltid prata. du stöttar och verkligen säger bra saker.
<3


Kommentarer
Postat av: Marie

jag älskar dej med matilda<3 du betyder mest för mej<33 ily<3

2009-07-05 @ 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0