rubriken..

Jag har nyss suttit och läst igenom lite bloggar..
Sen när jag va klar så kom jag och tänka på att jag läser minst 3 bloggar bara för att
få skratta. Jag sitter på hotellrummet i bangkok med pappa i samma rum och han undrar varför jag satt och skratta hela tiden. Varenda gång jag svara så svarade jag "Men dom är så patetiska och fula! haha"
Vilket liv egentligen, jag sitter och kollar på fjortisbloggar bara för att få skratta av mig. Enligt alla verkar dom ha ett toppen liv,  men jag tycker nog det är roligare att ha ett liv utan rykte över hela sverige, snart sprider dom sig till amerika eller nånting om dom inte redan har gjort det (har ingen koll alls på det).
Visst, det kan va folk som verkligen ser upp till dom och försöker. Men då är dom inte sig själva längre och samtidigt så säger dom "ni blir aldrig lika bra som jag ;)". Jag tycker iaf som sagt att dom är patetiska, och ni vet ju fakiskt inte vilka jag kollar men ni kan ju iaf tänka er vilka jag menar ungefär. Jag tycker bara hela grejen är väldigt komisk :)

Nu ska jag dricka upp min cola, för jag har ingen personlig tränare och jag har ingen bantningslista eller så. Fett najs faktiskt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0