Jag kommer inte upp ur sängen.

Rubriken säger allt, jag kommer verkligen inte upp ur sängen. Jag måste ju upp och duscha och massa sånadär saker innan alla kusiner kommer, bad girl, bad girl, UPP UR SÄNGEN! Förresten så fick jag frukost på sängen imorse för att jag vägrade gå upp, och pappa vet exakt hur jag blir utan frukost så han gav sig och kom in med det. Hihi :) Jag ser faktiskt fram emot idag, det kommer säkert bli livat.. Eller det beror ju på om hela mammas släkt kommer. Ska försöka hinna ta kort på alla julklappar också om jag inte har hunnit spridit ut dom, vilket inte är omöjligt. Men nu måste jag faktiskt duscha! Pussen

 


ja, så pigg är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0